<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d3483704141420766766\x26blogName\x3dStrony+firmowe+-+komputery+-+oprogram...\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://wojtrek.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dpl\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://wojtrek.blogspot.com/\x26vt\x3d5041858159754637495', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Rewolucja w internecie = Google Wave

niedziela, 31 maja 2009 przez wojTrek


Google Wave, zrewolucjonizuje świat, mój przynajmniej.

Jeśli jeszcze nie słyszeliście, to spieszę donieść, że Google ma w zanadrzu rewelacyjne narzędzie komunikacyjne, które odstawi w kąt każdą dotychczas znaną metodę komunikacji w sieci.
Klikając w linka powyżej można obejrzeć prawie półtoragodzinny film z prezentacji wersji alfa. Choć parę rzeczy jeszcze nie działa, to przez otworzenie się przez Google na społeczność projekt szybko zostanie załatany i już za pół roku nastąpi, tak niecierpliwie od wczoraj przeze mnie oczekiwana, rewolucja!

Etykiety: , , , ,

Kubuntu

piątek, 22 maja 2009 przez wojTrek

Moim bazowym systemem, od ponad sześciu lat jest Ubuntu, a co za tym idzie Gnome jako menadżer okien. Dziś, dzięki Sunowi wzbogaciłem się o instalacje Ubuntu z KDE na pokładzie. Instalacja się kończy, wiec już za chwilę będę mógł sobie w tym, jakże dla mnie obcym środowisku, pogrzebać.

Etykiety: , , ,

Windows

przez wojTrek

Dziś, pierwszy raz od dobrych kilku lat, zmuszony przez specyfikę pracy oraz potrzebę rozliczenia się z Fiskusem, zainstalowałem Windowsa. Virtualbox uchronił mnie przed posunięciem się do skażenia dysku partycją fat, mam również nadzieję, że system ten na długo nie zagości na wirtualce. Virtualboksa mam jednak zamiar używać do instalacji innych, wzbudzających moją ciekawość systemów operacyjnych.

Etykiety: , , , ,

WIKI

piątek, 8 maja 2009 przez wojTrek

WIKI

W dzisiejszych czasach chcąc jednocześnie trzymać się standardów i rozprzestrzeniać działalność na inne miasta czy kraje potrzebna jest platforma, dzięki której uda się to wszystko ogarnąć.
Sposób rozmowy z klientem, zunifikowanie oprogramowania, kanały informacji, format i treść dokumentów...
Wszystkie te czynności wymagają rutyny.
Pod adresem wiki.polskie-biuro.com założyłem właśnie taką bazę (zabezpieczoną hasłem) dla pracowników firmy, w której pracuję. Liczę, że skończą się wreszcie powtarzające się pytania o ustawienie konta e-mail, adres tej lub innej strony czy ścieżkę dostępu do firmowego ftp'a.

Etykiety: , , , , ,

Star Trek 11

środa, 6 maja 2009 przez wojTrek

Leżę sobie już w łóżku. Będzie mi się z pewnością śniło to, czego dziś w kinie doświadczyłem.
Film był rewelacyjny, pełen humoru, świetnych efektów specjalnych, tempa akcji i świetnych aktorów. Leonard Nimoy był największym zaskoczeniem ale i niespodzianką. Motyw podróży w czasie jest trochę oklepany w Star Treku, ale dla prawdziwego fana jak ja, nie ma to negatywnego wydźwięku.
Uśmiecham się na wspomnienie przedstawienia młodych bohaterów znanych z filmów i serialu bohaterów. Humor i odejście od schematu dało filmowi wiele świeżości, która spodoba się i starym fanom jak i niezaznajomionym ze światem Star Treka.
Żyjcie długo i prosperujcie!

Etykiety: ,

Ekspresem poszedłem

przez wojTrek

Urodziny mojego najstarszego złożyły się w czasie z terminem na wykonanie dwóch stron dla mojego pracodawcy. Wszystko byłoby fajnie, gdyby portal 1und1.de funkcjonował tak jak nie przymierzając prosite.de. Koniec końców dwie strony wyrychtowałem i czekają na mnie następne.
Nie zacznę dziś, bo dziś wielki dzień jest! Star Trek 11 wchodzi do kin a ja jestem posiadaczem ekstra miejsc na sali kinowej. Bilety kupiłem już jaki czas temu, oczekiwanie mnie dobijało. Dziś jednak będę mógł się pochwalić, że byłem jednym z pierwszych;-)

Etykiety: , , , , ,

Autor


Poznaniak do niedawna, Mainzer od kilku lat. Szczęśliwie żonaty wynikiem trójka pociech. W domu tyję przed komputerem, odreagowuję jeżdżąc niebezpiecznie na rowerze wzdłuż Renu. Uwaga na drodze rowerowej od cementowni do ratusza!

Poniżej klikaj po więcej o mnie i RSS'y.

Kontakt


Wargin Wojciech
Am Leitgraben 23
55130 Mainz
tel.: 061314940728


Znajdź

ostatnie wiadomości

komentarze

Wszystkie teksty

Moje prace:

admin